ජේසු සමිඳුන්ගේ උපන් මංගලෝත්සවය නත්තල් දින ශු.සුවිශේෂය : ජොහන් 1: 1-18
ආරම්භයේ දී, ධර්මයාණෝ සිටි සේක. ධර්මයාණෝ දෙවියන් වහන්සේ සමඟ සිටි සේක. ධර්මයාණෝ දෙවියන් වහන්සේ ව ම සිටි සේක. ආරම්භයේ දී උන් වහන්සේ දෙවියන් වහන්සේ සමග සිටි සේක. සියල්ල උන් වහන්සේ විසින් මවන ලදී. උන් වහන්සේ නොමැතිව මවන ලද කිසිවක් නො වි ය. උන් වහන්සේ තුළ ජීවත් විය; ඒ ජීවය මනුෂ්යයන්ගේ ආලෝකය විය. ආලෝකය අන්ධකාරයෙහි බබළයි, අන්ධකාරය කිසි කලෙක එය ග්රහණය නොකෙළේ ය. දෙවියන් වහන්සේ එවා වදාළ මනුෂ්යයෙක් වි ය. ඔහුගේ නම ජොහන් ය. ඔහු පැමිණියේ, තමා මඟින් සියලු දෙනා අදහාගනු පිණිස ආලෝකය ගැන සාක්ෂි දැරීමට, සාක්ෂිකරුවෙකු වශයෙනි. ඔහු ඒ ආලෝකය නොව, ඒ ආලෝකය ගැන සාක්ෂි දරන පිණිස ආ තැනැත්තේ ය. සියලු මනුෂ්යයන් ආලෝකවත් කරවන සත්ය ආලෝකයාණෝ, ලොවට උදා වෙමින් සිටි සේක. උන් වහන්සේ ලෝකයෙහි සිටි සේක. ලෝකය ඇති වුයේ ද උන් වහන්සේ කරණකොට ගෙන ය. එහෙත්, ලෝකයා උන් වහන්සේ හඳුනා නොගත්හ. උන් වහන්සේ සිය දේශයට වැඩම කළ සේක. එහෙත් ස්වකීය ජනතාව උන් වහන්සේ නොපිළිගත්හ. එසේ වුව ද උන් වහන්සේ පිළිගත් සියල්ලන්ට එනම්, උන් වහන්සේගේ නාමය අදහාගත් අයට, දෙවියන් වහන්සේගේ දරුවන් ලෙස උපත ලැබීමේ වරම උන් වහන්සේ දෙවා වදාළ සේක. එසේ උපත ලැබුයේ මානව සන්තතියෙන් වත්, කායික සබඳතාවෙන් වත්, මිනිස් පියෙකුගෙන් වත් නොව, දෙවියන් වහන්සේගෙන් ම ය. ධර්මයාණෝ මාංසගත ව අප සමඟ වැඩ විසු සේක. දේව වරප්රසාදයෙන් ද සත්යයෙන් ද පුර්ණ උන් වහන්සේගේ තේජශ්රීය, එනම්, පියාණන් වහන්සේ කෙරෙන් වු එක ම පුත්රයාණන්ගේ තේජශ්රීය, අපි දුටිමු. ජොහන් උන් වහන්සේ ගැන සාක්ෂි දෙමින්, " මට පසුව එන තැනැන් වහන්සේ මට පෙර වු බැවින්, මට වඩා උතුම් ය,යි මා කීවේ මුන් වහන්සේ ගැන ය,යි මොරගසා කී ය. උන් වහන්සේගේ පුර්ණතාවෙන් අප සියල්ලෝ ම වරප්රසාද පිට වරප්රසාද ලැබීමු. කුමක්හෙයින් ද, ව්යවස්ථාව මෝසෙස් මඟින් දෙන ලද්දේ ය. එහෙත් දේව වරප්රසාදය හා සත්යය ජේසුස් ක්රිස්තුන් වහන්සේ මගින් පැමිණියේ ය. කිසිවෙකු කවදාවත් දෙවියන් වහන්සේ දුටුවේ නැත. පියාණන්ගේ ළයෙහි වැඩවසන, උන් වහන්සේගේ එක ම පුත්රයාණෝ ම උන් වහන්සේ ප්රකාශ කර වදාළ සේක.
සමිඳාණන් වහන්සේගේ ගැලවීමේ සුභආරංචිය මෙසේය ...
No comments